5. marraskuuta 2010

mayday, mayday, ravers in the UK



Ei tästä viikonlopusta tulekkaan futisviikonloppu, päätin vähänaikaa sitten että meenki huomenna kattomaan HIFK-HPK lätkämatsia eli käväsin ärrällä ostamassa lipun. Siitä onki jo 3viikkoa ku olin petoluolassa viimeks, tuntuu hassulta ku yleensä oon melkee joka viikko siellä. Nooo.. kivaa mennä pitkäst aikaa petoluolaan kannustamaan HIFK voittoon ja näkee muita faneja.! :') Oon ollu tosi ilonen tänään, koko päivän oon vaa hymyilly, ei siihen oikeastaan oo mitään erikoista syytä mutta ainakin on hyvä fiilis sentakia kun jaksoin kirjottaa enkun kirjaesitelmän ja äikän novellianalyysin valmiiksi. Suomentunnillekkaan (kyllä, oon ruotsinkielisessä koulussa eli se on mulle suomentunti eikä äikän) ei tarvinnu mennä eli oli hypäri koska olin jo viimekerralla saanu valmiiks luetun ymmärtämisen, eli mulla oli vaan kaks tuntia tänään. En olis jaksanukkaa yhtään enempää ku nukuin viimeyönä vaan 4tuntia kun tuli vähän valvottua, hups ..

PS. PISTÄKÄÄ NIITÄ POSTAUSEHDOTUKSIA MEILLE MOLEMMILLE !
 

Ja viimeiseksi pari biisiä joita oon kuunnellu tänään koko päivän:
-> Ravers In The UK
->
 Colours Of The Rainbow
 
<3 Mikaela 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentithan voi olla niin negatiivisia kuin positiivisia ;---)