11. marraskuuta 2010

Päivät menee kotona makoillen..

Ollaanhan sitä tässä jo viikko kohta istuskeltu, tekemättä oikeestaaan yhtään mitään. Eilen mulla kuitenkin kävi tosi hyvä mäihä. Kun men lopullisesti hermo vanhaan tietokoneeseen, niin äitinkanssa lähdettiin sitten giganttiin ostoksille! Nappasinhan mä sieltä mukaani sitten sellasen acer aspire 7551 kannettavan :) muistia on mulle just riittävästi kun 3gb ja 320gb löytyy .. Näyttöki on mukavan kokonen 17.3 ! Nyt menee sitten hyvin ainakin tää päivä laittaessa tätä konetta wihii..
Mä en oo kauheesti teille tänne mitään ihmeellistä kirjotellut.. Tossa yks päivä alotin meikkaamisen niin että napsin kuvia ja ajattelin tänne laittaa, mutta tättädää akku loppu kamerasta kesken ja kuvat jäi puoliväliin, valitettavasti. Kuitenkin kun arki taas koittaa ja jaksankin tehdä jtn niin lupaan laittaa teille tänne jtn tosi hubaa!

Päätin eilen että voisin lähtee joku viikonloppu Kuopioon mummia moikkaamaan, häntäki näkee nykyään niin harvoin. Ja sitä paitsi matkailu avartaaa ;) Siispä eikun kohta jo varaamaan lippuja junaan ja sitten matka kohtia Kuopiota Markuksen kanssa!!

JEppSS. Eipäs mulla tässä muuta, toivon vielä loppuun että edes joku lukisi tai innostuisi lukemaan tätä .. kun tuntuu että kirjottaisin aina vaan seinille ja itseni vuoksi=)

- Kiira

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentithan voi olla niin negatiivisia kuin positiivisia ;---)